-
Begrüßung und Eröffnung - Ralph Warnke
-
V1-1: Auditory training for AVWS and hearing impairment - Carsten Passiel
-
Vortragsaufzeichnung
-
V1-1 - Skript zum Vortrag
-
-
V2-1: Children with AVWS and concentration difficulties - how psychomotor holistic therapy according to Kannegießer-Leitner® helps - Dr. Christel Kannegießer-Leitner
-
V2-1 - Vortragsaufzeichnung
-
V2-1 - Skript zum Vortrag
-
-
V2-2: Pain treatment with biofeedback - Ralph Warnke
-
V2-2 - Vortragsaufzeichnung
-
V2-2 - Skript zum Vortrag
-
V2-2 - Weiterführendes Material
-
-
V3-1: On the same wavelength - neurobiological foundations of the therapeutic relationship - Freddy Potschka
-
V3-1 - Vortragsaufzeichnung
-
V3-1 - Skript zum Vortrag
-
-
V3-2: The Warnke method and biofeedback in neurological patients - Josepha Kullak
-
V3-2 - Vortragsaufzeichnung
-
V3-2 - Skript zum Vortrag
-
-
V4-1: Balance training for young and old - experiences from therapeutic practice - Tabitha Jandl
-
V4-1 - Vortragsaufzeichnung
-
V4-1 - Skript zum Vortrag
-
-
V4.2: Virtual reality (VR) in the treatment of anxiety disorders and addictions - Michael Altenhofer
-
V4-2 - Vortragsaufzeichnung
-
V4-2 - Skript zum Vortrag
-
V4-2 - Weiterführendes Material
-
-
V5-1: Optimal support for people with stroke - Ulla Scheidelmann
-
V5-1 - Vortragsaufzeichnung
-
V5-1 - Skript zum Vortrag
-
-
V5-2: All in all, sometimes like this and sometimes like that - Neuromotor training changes emotions and behavior - Winfried Scholtz
-
V5-2 - Vortragsaufzeichnung
-
V5-2 - Skript zum Vortrag
-
-
V6-1: Promoting perception in children with an app - Ralph Warnke
-
V6-1 - Vortragsaufzeichnung
-
V6-1 - Skript zum Vortrag
-
V6-1 - Additional material: Child health study
-
V6-1 - Further material: Mathematical skills study
-
V6-1 - Further material: Language development study
-
-
V6-2: EMG biofeedback in neurorehabilitation - the Brucker Biofeedback Method® - Ralf Nickel
-
V6-2 - Vortragsaufzeichnung
-
V6-2 - Skript zum Vortrag
-
-
Themenstationen
-
Abschluss der Veranstaltung – Ralph Warnke
-
Die Schlussworte
-